Leo goes Paleo

…een ode aan echt eten

Nieuwe site en winactie

6 reacties

Het is even stil geweest op het blog, maar vandaag ben ik weer terug. De afgelopen week heb ik de laatste hand gelegd aan mijn nieuwe site en dat kostte meer tijd dan gedacht (zoals dat meestal gaat in het leven). Ik wilde de site nu eindelijk eens af hebben, was al een paar maanden bezig en het begon een beetje een project zonder ‘end’ te worden, dus heb mijn schouders eronder gezet en elk vrij uurtje eraan besteedt. Hierdoor had ik alleen geen tijd meer voor andere zaken waardoor ik het blog even verwaarloosd heb.

Maar goed, genoeg daarover, in de titel heb ik je iets beloofd!

Allereerst mijn nieuwe site: http://leogoespaleo.nl

Vanaf nu zullen nieuwe posts op bovenstaande site worden geplaatst. Wil je een mail (blijven) ontvangen als er een nieuw bericht wordt geplaatst dan kun je je hier onderaan de pagina (in het grijze gedeelte, linksonder) inschrijven.

Met bijna een jaar bloggen op Leo goes Paleo en de alsmaar groeiende lezersaantallen ben ik erg dankbaar voor het enthousiasme, suggesties, de lieve en kritische woorden die ik van jou/jullie heb gehad! Hartelijk dank daarvoor! Ik hoop dat we elkaar op Leogoespaleo.nl alleen maar nog meer zullen motiveren en stimuleren het beste uit onszelf te halen. Blijf vooral reageren!

En dan nu, de winactie; ga naar mijn nieuwe post (hier) en maak kans op een  van de……..hahaha dat verklap ik niet ;-).

Auteur: Leonie Verheul

Hi, my name is Leonie, I am a working mom living in the Netherlands. Proud owner of BRNDSTF.nl. I am passionate about everything considering health, food and writing. Visit me also at my (Dutch) blog LeogoesPaleo.nl.

6 thoughts on “Nieuwe site en winactie

  1. gedeeld op FB 😉

  2. Yes! Done op Twitter vanuit m’n eigen naam en Guusje Gezond!

  3. Gefeliciteerd,met je prachtige nieuwe site!!

Geef een reactie

