Leo goes Paleo

…een ode aan echt eten

En de winnaar is…………

1 reactie

Leo goes Paleo boekrecensie Hallo PaleoInmiddels zullen jullie razend benieuwd zijn wie toch dat geweldige boek ‘Hallo Paleo’ heeft gewonnen. De Facebook lezers hebben al kunnen zien dat ik afgelopen weekend de recepten heb geselecteerd en getest. Ik wilde er eigenlijk foto’s van gaan nemen maar door alle drukte en een niet meewerkende telefoon (ik heb nog steeds geen fotocamera, ben wel op zoek naar een sponsor ;-)) is dat dus niet helemaal gelukt :-(.

Allereerst wil ik melden dat ik erg moeilijk vond om drie recepten te selecteren. Echt alle recepten die ingestuurd zijn leken me heerlijk en ik had al bijna spijt dat ik de actie begonnen was, jullie verdienen allemaal een boek! Helaas ben ik geen filantroop en heb ik maar 1 boek weg te geven dus moest ik keiharde keuzes maken.

Ik heb toen de volgende drie recepten geselecteerd:

Het recept van Dirkje, met haar Chinese koolsalade scoorde ze hoog. Erg lekker en dat zal ik zeker vaker gaan maken.

Ook Danielle van Bueren heeft indruk gemaakt met haar witloflasagne.

Tenslotte is de Show Off Paleo Lasagna die Claudia Pietryga aandroeg gemaakt.

Maarrr, de grote vraag. Wie heeft er gewonnen?

Het is de Show Off lasagne geworden. Een heerlijk gerecht wat ik zelf had kunnen bedenken (niet dat dat het criterium was). Ik heb de laagjes alleen andersom gedaan en daardoor is het geen fotogenieke dis geworden, gelukkig werkte de telefoon niet mee, een geluk bij een ongeluk ;-).

Claudia, gefeliciteerd met je prijs! Stuur mij even een e-mail met je adresgegevens en dan komt het boek jouw kant op. 

Auteur: Leonie Verheul

Hi, my name is Leonie, I am a working mom living in the Netherlands. Proud owner of BRNDSTF.nl. I am passionate about everything considering health, food and writing. Visit me also at my (Dutch) blog LeogoesPaleo.nl.

One thought on “En de winnaar is…………

  1. Ach, verloren van een professional, ik kan het aan. Veel plezier met het boek Claudia.
    Groet Dirkje

Geef een reactie

