Leo goes Paleo

…een ode aan echt eten

Wat is paleo?

Een reactie plaatsen

Na wat surfwerk kwam ik een keer de volgende infographic, zoals dat heet, tegen. Voor de meer visueel ingestelde mens die daarnaast ook nog een paar woorden engels kan deel ik graag mijn vondst. Ik vind hem geweldig, hij laat kort en duidelijk zien waar de evolutie ons gebracht heeft en waar paleo voor staat.
Paleolithic Diet Explained
Learn more about the Paleo Diet.

Auteur: Leonie Verheul

Hi, my name is Leonie, I am a working mom living in the Netherlands. Proud owner of BRNDSTF.nl. I am passionate about everything considering health, food and writing. Visit me also at my (Dutch) blog LeogoesPaleo.nl.

Geef een reactie

